Tjooo....

Nu är jag lycklig, postmannen väckte mig kl 8 idag....jag undrade vem e det nuuuu som vill mig nåt!

Men det va postmannen med ett STORT paket från Japan. Jag fick mina official photos med TVXQ som jag inte hann köpa när jag själv var där. Och sen så fick jag Tokyo Dome phampleten, den kunde bara köpas om man va på Tokyo konserten, så jag e glad min kompis kunde köpa den till mig, SUPERLYCKLIG!!! Den e så stor och fiiin~~~



Sen gjorde ju TVXQ reklam för PINKY!! Ett slags mint-godis i Japan, och jag kunde inte tro mina ögon när jag saåg att min vän Saori hade skickat det också!!!!!! DOM E SÅÅÅÅ GODA JAG DÖÖÖR!!!

Min TVXQ konserthörna ser nu ut så häääär:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kan du beskriva lite noggranare om vart du köpte den koreanska klockan ? Jag har letat efter den jätte länge men vet nt vart jag kan köpa :P

Är din kompis Saori japansk ? Och är hon känd ? För det finns en känd japansk tjej som heter Saori men hon bor nu i Korea :P

Snälla svara (:

2010-07-27 @ 20:13:26
URL: http://mtrinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0