Säljes!!

Jag har massor med märkeskläder från Japan som jag vill sälja. Alla kläder e relativt nya,jag har bra använt dom en gång! Jag börjar få ont om pengar så jag måste sälja lite grejer.

Alla kläder är från en av dom mest populära tjejmärket i Japan nämligen LIZ LIZA!! Kläderna har superbra kvalité och va ganska så dyra när jag köpte dom.

    

Klänning, kan användas alla årstider.
Passar alla med storlek S-M
Kostade 700 kr
Säljer för 300 kr


   

Linne
Passar alla med storlek S-M
Kostade 450 kr
Säljer för 200 kr


   

Linne
Passar alla med storlek S-M
Kostade 400 kr
Säljer för 150 kr


 

Tröja
Passar alla med storlek S-M
Kostade 450 kr
Säljer för 200 kr


   

T-shirt
Passar alla med storlek S
Kostade 350 kr
Säljer för 150 kr


Frakt ingår inte i priset, det e olika beroende på vad ni vill ha.
Ni får fråga mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0