Manga

Jag läser en ny manga just nu som är såååååå braaaa....jag kan rekomendera den till alla tjejer som gillar romantik och spänning på samma gång. Den är koreansk och heter

Cynical Orange.



Kort handling:

Hwang Hyemin har ett vackert ansikte, en perfekt kropp, en vinnande personlighet. Alla vill förstås vara vän med henne. Varenda kille är hemligt kär i henne. Varenda tjej är avundsjuk. Och Hyemin är ingen ängel. Hon älskar att ge igen på dem som plågar henne av avundsjuka. Den enda som kan få henne att spela snäll, åtminstone ett tag, är JongYon, som hon är hemligt kär i. Tills hon en dag får reda på att han tycker illa om henne! Då finns det knappast någon anledning att vara snäll...

Den finns att köpa på både adlibris.se och sfbok.se, skriv bara in mangans titel. Eller kan man också säkert läsa den på interent...fast jag köper all min manga så jag vet inte var man kan hitta sånt på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0