Slut med jobb

Idag var min sista dag på jobbet, och jaaa det e lite blandade känslor! Man vill ju va lite ledig och sova ut, men samtidigt kommer man ha lika tråkigt hemma och lata sig, usch! Har vatt där innan och det e inte kul. Plus perngar ramlar inte in längre T_T Men jag har iaf jobb hela juli och lite i augusti där...så hoppet e inte helt ute...aja jag har bokade helger hela månaden framåt typ....så jag har alltid nåt på gång.

Redan idag ska jag till min koreanska vän Cho och sova över, vi ska ha en mysig tjejkväll, med Yishuen också! Och imon kommer mina två vänner från Värnamo...vi ska FESTA!!! Vi har typ aldrig gjort det ihop, ska bli kuuuuul.....längtaaaaaaaaaaar!!!!

Nee nu ska jag duscha och ta en runda på stan med innan jag drar till campus...!! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0