Ny drama igen

Jag såg klart den förra jag skrev om: Bull Fighting! Guuud så bra den vaaaaaaaaaa.......

Idag började jag på en ny:

Corner of Love



Den e heeeelt underbaaaaar, asså taiwaneiskt.....gudomliga dramor!!

Kort handling: Rik tjej bossar runt fattig kille...men sen blir hon bankrupt och tvingas flytta in till hans familj efter vissa händelser, dom bråkar hela tiden, men även faller sakta för varandra!!! Vad är det inte att älska aaahhhh....underbart!!!

Jag har redan sett 6 avsnitt av 16 bara idag! Ser nog klart hela tills idag och imon!

ALLIHOPA denna drama är min 112 drama!! Klå det ni (=>_<=)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahaha, jag skulle ALDRIG orka kolla på så många draman xD

2009-05-12 @ 18:46:27
Postat av: Jaedze

Heheh, men det tog mig nästan 3 år att se alla 112, så det tar sin tid hehe!!!

2009-05-12 @ 19:43:35
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ani

Jag skulle lätt sett jättemånga fler om jag hade lika mycket tid som du, haha.

2009-05-14 @ 16:28:53
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0