Min måndag

Idag kom ju lööönen! Sen så visste jag att vädret skulle vara så skönt så jag bestämde mig för att gå på stan och shoppa!! Köpa lite grejer inför Japan resan och sen nåt annat smått o gott som jag hittar.

Jag lyckades hitta lite grejer.

  En av mina favvodofter e från musk.  Och denna e en ny version av musk som är en limited edition som bara kommer finnas kvar i 2 veckor till! Så jag va tvungen att ta den, plus den luktar sååå sommar!! Den heter tropical summer.

 Och här e båda mina musk. Mina lilla collection hehe.

 Sen såg jag en snygg tröja på Ginatricot som jag va tvungen att haaa, endast 100 kr^^

 Så köpte jag även leggings som jag ska ha till min nya klänning.

 Och till slut, det jag egentligen gick till stan för, en ny plattång!! Ska prova den sen hehe!

  Och jag har sett klart säsong ett så jag va tvungen att köpa säsong 2 med! Ska kolla på den så fort den kommer, läääängtar!!!! Spike kommer i denna säsongen, min favvokaraktär!!!

Kommentarer
Postat av: Ani

Oj, vad mycket grejer du köpte! Men man får ju passa på när man har lön, eller vad säger du? ;)



Oh, jag vill se Buffy-serien! Kanske ser den i sommar. Måste se One tree hill också haha ♥

2009-05-25 @ 21:10:38
URL: http://mrsnewsman.blogspot.com
Postat av: Jaedze

Hihi jaaaaajamensan. Måste utrusta mig med heheh!



Ja asså Buffy e meeeegaaaabraaa....

2009-05-25 @ 22:04:24
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0