Jag e helt död

Jag var hos Cho igår! Det va megakul, vi fangirlade 2PM, haha hon får mig att se dom på annat sätt...nu älskar jag låten Again & Again mycket mer hihi! Vi var på ICA och köpte Ben & Jerrys, asså dom glassarna MUMS!! Sen träffade vi massa andra studenter där, japaner och thai osv, vi fick massa japansk godis. Sen kom Mandy och joinade oss, jag kom ju på att hon bor ju precis nära Cho, så Mandy va med oss till 1.30. Vi fangirlade alla 3 hihih! Sen följde vi Mandy hem. Efter det fortsatte jag och Cho att prata, men vi åt så mycket av allt att jag inte kunde sova. Bostavligt kunde inte sova. Jag la mig 3.00 och sov till 5.00 sen va jag uppe tills jag skulle hem 10.00. Jag som ska på fest idag, snacka om att jag inte kommer orka va där sååå länge och inte va så social som jag skulle vilja.

NU ska jag försöka sova nån timme innan det e dags att hämta mina två vänner från stationen....gaaaah someone kill me, I am tired. Hoppas jag klarar av kvällen iaf.....skriver om det sen!!! CAOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0