Bull Fighting

Jag har börjat se ännu en drama, och såklart en taiwanesisk, asså ju mer av dom jag ser desto mer inser jag att dom har dom bästa dramorna någonsin....och alla som inte ser mycket taiwanesisk, ni måste prova och se dom allra populäraste innan ni säger nåt! Asså sdfghgfdsdfghjhgfdsfghj, alla man ser e ju nästan lika bra. Jag hade inget att göra nu på morgonen så jag började se en serie med en av mina favvoskådisar Mike He. Handlingen verkade så asdfgfsdfghgdfgh, vet inte varför jag inte såg den innan.

Ska lägga upp handlingen:



"It started as a 3-on-3 basketball competition between two rival schools; an annual event in which the winner would control the 13th Street basketball court for the following year. To everybody's surprise, the 9-year reigning champion lost this year... and it was all because of one girl. Now, this game has a new purpose."

Jag såg första avsnittet av 17, och jag e redan hooked! Ska fortsätta se mer ikväll efter bion. Men rekomenderas stort, ett annat plus e att det massa snygga killar i dramat, one for everyone muahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0