Sjukt trött!

Nu har jag jobbat 12 timmar i sträck och jag säger bara en sak: NEVER AGAIN!! Asså människan SKA inte jobba så länge med ett sånt jobb....jag började må dåligt i den 9 timmen in i jobbet....det e verkligen limit. Inte nog med det, vid kl 9 på morgonenblev klämnde jag foten mellan ett ställe, orkar inte förklara, så hela foten svullande runt 14.00 tiden, så jag kunde knappt gå....och just idag när jag skulle jobba så länge. Så nu kan jag inte gå på den foten längre..mamma ska lägga nåt på det innan jag ska lägga mig...så jag hoppas det blir bättre tills på måndag, annars kan jag inte jobba....T___T Och det som blir min sista vecka, ska få jobba till torsdag har jag fått veta T___T !! Vill jobba meeeer.....pengaaaaar.......visst skönt med lite vila men vill jobbaaaaaa.....e så van nu och det e så skönt att få in pengar på kontot varje månad! Men aja nu ska jag bara tänka på att foten blir bättre, den ser inte gullig ut.....usch fyyy....kl e 21.00 nu och jag kom hem 2 timmar sen, roolig fredag ......eller inteeee.....Jag ska seriöst sova snart...e så jävla trött, har ont överallt...ha kul på er fredag allihop!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

12 timmar, det e helt galet! D: Ja 9 timmar är verkligen gränsen! Man orkar inte mer efter det, usch! Men starkt av dig att du klarade det!! Din fot! :( Hoppas den blir bättre snart!

2009-03-22 @ 01:35:53
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0