Sista avsnittet T___T


Jag såg sista avsnittet av Boys over Flowers idag. Ohhh jag vill ha meeeer!! vad ska jag nu längta till, detta hatar jag med drama jag älskar, att dom måste ta sluuut!
Jag satt spänt och väntade på vad som skulle hända i sista, och jag blev lite tårögd, det va väldigt fint och lyckligt slut! Fast hmmm kunde varit liiiite bättre, fortfarande är det japanska och taiwaneiska slutet bäst, i det japanska skrek jag av lycka, i det taiwanesiska grät jag så jag inte kunde prata, och i denna va det mer NAAAAW så sött! Så njaaaa not riktigt som det skulle kunna va men definitivt godkänt!

NU E DET SLUUUT!! NOOOO T____T I LOVED EVERYTHING!! Tack Korea för ännu en underbar version!! ♥♥♥ Next version please...


Måste avsluta med denna underbara bilden:

HUR VACKER FÅR MAN VARAAAAAA *__________*

Kommentarer
Postat av: chuchi

Nej fy det finns inget värre än när sista avsnittet av serien man ser tar slut. Hur har du sett denna serien? Laddat ner den eller ser du den online någonstans på nätet?

//

2009-03-31 @ 21:11:15
Postat av: Jaedze

Jag har både sett den på nätet och har den nerladdad hehe! Har du med sett denna??



Förresten vem e du? Om man får fråga^^

2009-03-31 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0