No more job T_T

Så idag var min sista dag på jobbet, kaaaanske får nästa vecka, men jag tycker att allt redan e klart, så vi får se! Men jag tror inte det blir nåt mer! Imon ska jag iaf inte gå....
Idag var det inventeríng så jag jobbade från 7.00 till 18.30 igen! Asså guuud vad jobbigt....det va inte planerat med vårt lag va lite långsamt så vi låg efter haha! Aja bara bra, får mer pengar haha!

Visst jag e lite ledsen för att jag inte jobbar mer, men samtidigt så e det skönt, för att nu kan jag resa massaaa utan att känna att jobb inte låter mig. Så jag ska till Bosnien i april, så redan om 22 dar typ kyaaaah! Ska boka bijetter nästa vecka! Min släkntning i Bosnien ska gifta sig så jag får äntligen gå på ett bröllop, har aldrig vatt på nån, så ska bli kuuuuul!!!

Aja anyways imon blir det då sovmorgoooon!! Ska bli skönt hehe! Har inte haft nån på evigheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0