Kommande helg

Jag som tänkte ha denna helgen som vila haha! Men det blir det inte åter IGEN!! Först och främst ska jag jobba på lördag, sen ska jag ut samma kväll med Jasmina och alla koreaner. Vi ska ha förfrest, fest och efterfest!! Förfesten sker på seminarievägen, där även efterfesten ska vara, jaa vi lär va uppe till 4-5, sen ska vi sova över hos tjejerna på seminarievägen! Jag kommer seriöst dö av trötthet, ska upp 5.30 på lördag och va uppe till 5.00 GOOD LUCK säger jag!! Sen på söndag har jag en planerad dag med Cho! Snacka om att inte få vila ut! Men kul ska det bliiiii....älskar privata fester mer än något annat!!

Sen nästa vecka kommer Josefine från Malmö, och även då kanske vi ska festa!! Massa partyyyy...~~~~ men måste vilaaaaa~~~~ XDXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0