Jobbet

Jag kanske har ett nytt jobb på gång i nån butik....en på jobbet sa att dom behövde nånstans så hon ska rekomendera mig...men jag vet inte vart haha...hon skulle kolla upp var den låg och säga till mig sen! Ooohhh HOPPAS!! Vill sååå gärna..men brukar ha otur med sånt så ska inte hoppas för mycket.

Idag på jobbet hände nåt kul, vi satt vid matbordet så helt random hörde jag nån som ropade: Det är cassiopeia! Jag bara WHUUUT var vart what....associerade det direkt med TVXQ haha! Fast det va ju såklart nåt helt annat, vågade inte fråga vad haha! Men det lät kul...

OCh idag kom chefen och sa att jag ska jobba 12 timmar på fredag, säger bara jippiii...eller inte! Men det e faktiskt rätt ok, det e ju bara en fredag, fan jobbar från 7 till 19.00. Sjukt asså, snacka om att jag kommer falla ner död!

Kommentarer
Postat av: nini

Lycka till med butiksjobbet! :D



Hoho, de kanske pratade om stjärnbilden? :P



Uhh 12 timmar! Det är tufft, jag vet XD På mitt sommarjobb jobbade jag 6:00-18:00 en gång. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, dock XD

2009-03-17 @ 18:31:28
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

jaa det gjorde dom nog, men jag blev ju chockad hihi! Jaaaa det låter hur jobbigt som helst, har alderig jobbat så mycket på en dag...ska se hur jag klarar det!

Och taaack, jag hoppas inte för mycket med vi får se!!

2009-03-17 @ 20:04:15
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Linda

WOAH, 7 - 19!! Wow vad länge! Du får tänka på pengarna hehe :P



Ahaha, jag hade också tänkt som du om nån sa Cassiopeia! xDD ♥



Lycka till med jobbet! :D

2009-03-18 @ 17:01:48
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0