JAPAN HERE I COME!!!

ÄNTLIGEEEEEEEN!! VÄNTAN E ÖVER!!

Jag köpte min biljett till Japan idaaaag! Jag skakade när jag skulle trycka på BOKA!! För det finns ingen turning back!! Man kan inte avboka en biljett(om man inte blir sjuk såklart)...så nu måste jag åka mihihihi!!!

JAG BOKADE 12 juni till 23 juni, 11 dagaaaar, för alla som undrar varför det e så lite, det e för att min vän ska jobba så jag kan inte va där längre, och jag har inte råd med hotell och shit!! Plus konsertbiljetterna va sviiindyyyyraaaa.....men VÄRT DET!!

GOTT FOLK!! JAG SKA SE TVXQ OM MINDRE EN 3 MÅNADER!! Asså jag ha rinte fattat detta än..det kommer väl sen när tiden närmar sig!!! DIES FROM HAPPINESS!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennahx

DU har sååå tuuuur !! ~~~~~



MEn du hinner mkt på 11 dagar juuh ^__^ du kan köpa massa dbsk saker 8DD

2009-03-25 @ 21:06:55
Postat av: chuchi

Lyckost lyckost lyckost!!! Hoppas allt blir bättre än väntat när tiden väl lämnar sig vilket jag inte tror är för svårt att slå... ^^

2009-03-25 @ 21:52:52
Postat av: Anonym

jag hoppas meeeeeeeeeeee. taaaaaaaaaack!

2009-03-25 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0