Helgen

Så var det ännu en av mina upptagna helger!

Fredag:

Jag va på Arris fest, det va massor med folk, och det va kuuul! Men jag kunde bara stanna en liten stund för att min sjuts åkte hem, och det va det enda sättet jag kunde ta mig hem på T____T Jag som precis vågade mig upp för att dansa, men aja....kul var det så länge det varade, TACK ARRI för inbjudan och GRATTIS IGEEEN!!!♥

Lördag:
Hämtade upp Josefine som kom från Malmö, vi gick till ICA och köpte massa mat till lördag och söndag. Sen gick vi till mormor där vi mötte Mandy och Kiki och Ana. Dom ville vara med vår DBSK kväll....och träffa Josse. Asså vi kollade typ 4 timmar DBSK!! Kan aldrig bli tråkigt mihihihi! Sen så lekte vi med korten guuuud så kul det vaaa.....när klockan blev 1,2 så blev we too kinki...asså gud vilka perversa grejer vi hittade på...det värsta på länge....Kiki dog av skratt...asså vi alla hade ont i käkarna av skratt...Kiki fick Onew på alla kinkiga saker...snyggt Kiki, Onew i hundkoppel, hmmmm ......weird......

Söndag:
Mandy va den enda som kom sen. Sen så mötte vi upp lite koreaner, det skulle typ bara komma 2 som jag hade bjudit på lite lunch men alla ville va med, så det blev 8 stycken hahahaa..vi trängdes i en liten lägenhet *____* Men vi bjöd dom på svensk mat och dom tog med koreansk mat, så snällt, så vi blev alla megamätta....
Sen så gick dom rätt fort....så jag och Josse och Mandy fortsatte leka med korten...guuud så kul det va...en ny grej kom vi på som alla måste prova sen....sen gick vi till sist till nyöppnade 7ELEVEN wowowow Växjö har fått 7ELEVEN!! man e typ stolt hahaha...det e typ bara stortstäder som har. Sen följde jag Josse till bussen....åkte hem och förbreder mig inför jobbet..asså e så trött, vill sova ut med det går inte....får aldrig nog med sömn O___O Aja 2 veckor till jobb får jag stå ut med!

Nu ska jag gå hejs svejs^^

Kommentarer
Postat av: Mari

Hundkoppel... Vad.. förnedrande. xD

2009-03-15 @ 23:12:15
Postat av: Jaedze

Haha jaaa...men vi va kinki som sagt _ Vet inte vad alla tänkte på XD

2009-03-16 @ 17:23:45
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: nini

Fullspäckad helg! :D Låter som ni haft riktigt skoj xD

2009-03-16 @ 19:51:59
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh vad kul ni hade!! :D ♥ Oh den där nya grejen ni kom på med korten får ni berätta om nångång! :D

2009-03-16 @ 20:12:19
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Klart jag ska berättaaaaa.....

2009-03-16 @ 22:34:55
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ani

VA! HAR VI 7 ELEVEN, VART DÅ OMG!

2009-03-17 @ 15:36:01
URL: http://mrsnewsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0