Denna veckan:

Ja som vanligt så fortsätter mina upptagna helger...wow har inte haft en helg ledig 4 veckor i rad! Fast det e så jag vill ha det, alltid någon aktivitet och massa vänner, bättre än att bara sitta hemma framför datan, det gör jag ändå på vardagar! Anyways, så här ser min vecka ut:

Torsdag:
Gå hem till en av dom nya korenska tjejerna som heter Seehee, hon e en av DBSK fansen! Vi ska äta koreansk middag *igen* *mums* och fangirla TVXQ! Gud har aldrig gjort det med en korean, ska bli kul att se hur dom fangirlar *___* Cho skulle kanske också joina! HOPPAS!! Guuud så kul, längtaaaar redaaaaan!!!

Fredag:
Födelsedagsfest hos Arri, ser också fram emot det, träffa nytt folk osv! Men vet inte vad jag ska köpaaaa!!!

Lördag:
DÅ KOMMER JOSEFINE FRÅN MALMÖ!! Ohhh vi möts igen! Guuud så jag läääängtar...ska bli så kuuul, även om hon bara stannar 2 dar....sen kanske också Linda, Mari och Line kommer, JAG HOPPAS DOM KAAAN!! NI MÅSTE HÖR NI DEEET!! Det kommer va så kuuuuuuul, och ni får träffa mina koreanska kompisarrrr!!!! *håller tummarna* Glömde skriva...bjöd också Mandy, Kiki och Ana....hoppas alla dom kan komma meeeeed!!! COME ON GIRLS!!!

Söndag:
Ja då e Josse still with me, och förhoppningsvis systrana meeed! Då har jag nämligen bjudit hela 5 koreanska tjejer!!! Dom ska komma hem till mig, och vi ska alla äta lunch ihop!!! Det kommer bli massor med skoj, mat, och ska ha musik, och snack och jaaa massa skojsigt!! Asså guid vilken späckande vecka!! Älskar sånna här veckor!!!

Kommentarer
Postat av: Ani

Ditt liv är värsta händelserikt nu! LÄÄÄNGTAR TILL LÖRDAG ♥

2009-03-10 @ 00:19:18
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: nini

Ohhh Dze! Vad roligt det skulle vaaa! Men har tyvärr inte råd D: har ju gått arbetslös ett tag, som du vet.. =/

2009-03-10 @ 13:02:55
Postat av: Linda

Oh ja det skulle verkligen vara kul!! ♥ men jag har inte heller råd! :( Måste verkligen spara varenda öra till räkningar o hyra nu när man inte har nåt jobb usch :(

2009-03-10 @ 16:57:21
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Ohh vad syynd tjejer! Men jag förstår er point också! Hoppas vi kan ses snart på ett sätt ändå?



Och Ana: VAD BRA ATT DU KAN VA MEEEED!!!

2009-03-10 @ 16:59:33
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0