Dagens...

Idag när jag kom till jobbet förväntade jag mig en jobbig dag med full av uppgifter, men grejerna jag skulle hålla på med va försenade till imon haha! Så jag hade inget att göra...nödigt att komma, men aja!! Jag fick göra små räkna grejer jobb hahaha! Så det va rätt slappt och skönt...önskar fler dar kunde va så *__* Men imon väntar mig HELL!! 

MINA SURVIVOR SKIVOR shippades äntligen idaaaaaag...så överlycklig jag eeeeeeeeeee....jag får båda i limited såklart...can't wait!! Dyra va dom dumma skivor! Sen så kom nya ARENA 37 ut idag....med TVXQ special! Faaan dom tar slut snabbt, måste haaaa...inte råd med skiter i deeet, asså borde spara till Japan seriöst, men villlllllllll!!!~~~~

Har ni sett TVXQ nya video Kiss the Baby Sky?? Jag dog av cuteness, gud vad alla ser glada och lyckliga uuutttt~~~~blir så glad när jag ser dom så här. Och måse säga att Micky tog priset i videon, absolut det sötaste jag sett, sen kommer JJ med sitt underbara leende!!! Trodde Junsu skulle äga i videon men första gången så va Micky och JJ sötare....

Såg nyss Boys before Flowers avsnitt 19, ASSÅ DOM DRAR UT PÅ HELA SHIGERU ACT!! Kan tjejen försvinna snart, jag blir galen....vill se mer Jandi/Junpyo moments, detta börjar gå mig på nerverna....ME WANTS HER GONE LIKE NOW!!!! Asså det e så mycket kvar som ska hända, dom har inte ens blivit ihop och det e  6 avsnitt kvar, undrar hur Korea ska lyckas trycka ihop allt  asså...jag e lite rädd för kommande avsnitt och speciellt på hur slutet kommer va...och alla vet att DENNA SERIEN ska ha en SPECIAL ending som får alla att gråta av glädje...men jag tevkar på koreanerna nu....hmmmm I really hope they can pull it off like the japanese wedding scene...det kommer bli svårt att klå en bröllopsscen!!!



Ska ta duscha nu innan Ana loggar in på msn...har grejer att prata med henne om *mostly fangirl stuff*

Kommentarer
Postat av: twixieee

åhh, tittar du oxå på den serien:) den e skitbra:P

kan du rekommendera någon bra sajt me bra bildkvalitet

2009-03-10 @ 23:03:46
Postat av: Jaedze

Klart jag kollar, jag e mega hana ypri dango fan, har sett alla versioner, har även mangan hhihhihi! vilken e din favvo version?



hmm jag brukar ladda ner och kolla...men annars e nog viikii bäst!!

2009-03-11 @ 18:32:36
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0