Bjuden på middag

Jag fick sms av den koreanska killen som heter Sungmin haha! Så söt han eee, han bara: vill du komma på middag? Jag vill bjuda dig...så söt han e! Jag svarade såklart jaaa. Så vi ska på middag imon jag och han hehe, eller det e han so ska laga maten. Han bara: I don't know how to cook but I will do my best! Så sött, det kommer säkert smaka underbart som allt annat koreanskt!

Så nu va min helg bokad igen, nu om 2 timmar ska jag till min koreanska tjejkompis på fest, imon ska jag shoppa med mamma på stan...vi ska handla lite presenter till släkt i Bosnien, sen söndag ska jag förmodligen spendera hela dagen med Arri!!! ÄNTLIGEN, det va längesen man va med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0