Wish me the best

Nu e jag sooo nervos att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det e nastan som om man inte vill go till konserten.

Jag har knappt sovit not, inte kunnat ata so mycket....och jag ska om typ 2 timmar bege mig till centrum for att traffa 2 Bigeast tjejer som ska go po konserten med mig. Centrum e bara 10 min fron sjelva hallen dar killarna befinner sig nu. Jag kan inte tro det, TVXQ e sooo nara mig nu, mitt mol e inom rackholl. Snart har en av mina drommar gott i uppfyllelse.

Jag skriver har sen efter konseerten om jag fortfarande kan skriva o rora mig hehe, jag vet inte hur detta kan poverka mig, kan ockso slo fel, jag kan bli for emotional o bryta ihop.....you never know. Tur so sitter Saori bredvid mig sen.

Nee nu gor jag for att sminka mig och forbreda mig, ska ta so monga kort jag bara kan! Ses sen!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh lycka till Dzenana!! ♥ Have the time of your life nu! Du kommer få det helt underbart! ♥ Jag ser fram emot ditt nästa inlägg! Skrik och sjung med åt mig också! :D ♥

2009-06-18 @ 10:37:30
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0