Underbar helg♥

I helgen var jag hos mina vänner I Värnamo. Vi hade såååå kul, vi gjorde massa olika saker. Vi satt ute i parken och solade, sen åt vi på restaurang både fredag och lördag. Vi shoppade också lite, jag hittade ett par jättefina rosa shorts, rosa tröja och grå linne. E supernöjd.

Sen så hade vi såklart fangirlkvällar med, vi såg massa olika band, det va så kuuul! Vi lekte också med korten såklart, det går aldrig att tröttna på.

Sen såg vi också filmen THE MIST! Den va sååååååååååå braaaaaaaa, man undrade hela tiden vad som skulle hända....superduper spännande thriller av Stephen King.

På onsdag börjar jag jobba usch blääää orkaaaa inteeee.....vill ha juli ledigt meeeed! Men aja...och imon ska jag va med mina andra underbara vänner....längtar! Nu ska jag sova....

Kommentarer
Postat av: Line

Superhärlig helg! :D Tack så mycket för det übercuta mobilsmycket! ♥ Lycka till på jobbet!

2009-06-29 @ 22:50:36
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken rolig helg det vaar!! ♥ :D

2009-07-02 @ 02:49:58
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0