TVXQ konsert *dead*

Aso jsag vet inte var jag ska borja.....det forsta jag tanker po ar, ar detta en drom? Det kanns som om jag har drom alltihopa, helt serisot. Kan inte fatta det!

Jag skakade, jag skrek, jag gjorde allt men grat inte, som tur annars hade jag inte kunnat sluta. Men det va nara po sista loten.

Forst nar vi kom dit va kon till goodsen inte soo long, vi vantade typ 5 min. Men KON till offical photos, jaaadu dom kan man glomma, dom va bokstavligt 2 km longa...vissa missade delar av konserten for att kopa...men so longt gor inte jag for photos, hellre ser jag konserten, och att koa hela morgonen for kort det orkar inte jag heller.


Men jag blev alldeles utom mig nar jag kom in po omrodet, deras lastbilar va dar, goods stand och massa bigeast o kyaaah! Kanslan blev hog dar. Sen kom vi in, jag hade inte sooo bra plats som jag trodde, sog dom noga, men inte ansiktena, fick titta po stora skermen, men men so lange jag kunde se dom dansa o hora dom sjunga so e jag nojd.

Det borjade med att dom visade massa klipps po dom och lite olika videos dar dom drar lite skamt, det va so kyaaaah! Men SEN, SEN SO SLACKTES ALLT PLOTSLIGT och en video kom upp, jag dog!! JAg bara OOOMMGGG, sen kom dom fram helt plotsligt ned Secret Game loten....asso jag fattar det inte, jag sog TVXQ!! Rakt framfor mig, det gor inte att beskriva. Jag ska bekriva dom lite:

Jaejoong: undeeeerbart vacker, asso den manniska, vet inte vad gud tankte po nar han gjordes. Den vackraste manniskan po jorden som jag skodat......sen hans sexy look som han gjorde, alla i arenen DOG!!! FOr att inte nemna hans rost, asso guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, han fick en egen son dar silent moment igen, ner alla fans e tysta och han avslutar en ballad!!! Gissa hur jag modde.

Yunho: Den mannen E HET, SEXIG, UNDERBAR, PERFEKT med andra ord. Asso hans kropp har blivit sooooo sexig, han e brun igen, och hans hor va AMAGAD!!! Och hans solo danser, den mannen KAN RORA SIG!!! Fyy vad jag blev kar i Yunho i denna konserten, annu mer.

Junsu: NO WORDS AGAIN! Besra songaren hands down, han fick avsluta monga lotar, och verkligen visa upp sin ability att sjunga. PLus han va soooo rolig, han drog sina hitsumaboshi skemt o alla mobbade honom soklart. Men guuud so bra han vaaaaa....Junsu I love you!!


Micky: asso nej neeeeej, han  va fooooor vacker i sitt longa har, sen den sorgsna looken han gav i balladerna, man drogs med, han kropp va soooo fin ockso....jag tittade faktiskt po han ratt ofta. Jag tror att alla ni som gillar Micky hade grotit po konserten, for han sog sooo vacker/sorgsen ut po alla ballader, plus tonen han tog i Bolero, jaaa behover jag saga mer.


Changmin: jag hann inte kolla po han so mycket, men han hade mest MC time typ, han va sooo skon, hans personlighet lyser verkligen igenom. Resten av members tafsade po honom och alla skrek. Han rockrost hordes ofta med, guuuud so powerful voice han har, han hordes mest for det mesta. For att inte namna, han va sooooo soooooooooooot, som en liten unge, han gjorde en cute pose med, alla bara kyaaaaaaaaah kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~~~~~~

OK det va det, sen lotarna, jag minns inte ens allt nu haha, men Break up the Shell va med, so kul att fo se den med. Jatteeeecool dans. For att inte namna MIROTIC, PURPLE LINE, O, The Way U are, asso dom va soooo bast, man va helt slut efter allt skrik och hejande, min rost e borta nu. MIROTIC va typ deras basta MIROTIC live...dom bytte klader under sjelva loten, meeeegacoolt. Det va ockso kul med Purple Line och The Way U are nar man fick heja med och ropa namnen...soooo kul att antligen fo uppleva det.


Kiss the Baby Sky, fansen skulle sjunga sjelva en stor del av loten ,det va soooo fint, tur att jag hann lara mig hela loten innan, det va sooo kul! Det va ett fans som ropade not hogt till Micky po engelska och han svarade med HIIIII jettehogt och tittade po henne....LYLLOOOOOO FAN~~~~~


Ohh man ska inte glomma alla ballader, Forever Love, Begin dar Micky spelar piano, Taxi, Bolero som en sista lot sen forsvinner dom fron scenen med rok, det va sooo fiiiiiiiiiiiiiiint sjunget, asso Micky o Junsu i den, man ville bara doooo....hur kan man va so duktig po att sjunga. Rakt in i ditt hjerta. Sen nar dom forsvann man bara NOOOOOO come baaack! Fast jag har tvo ggr kvar som tuuuur, behover inte saga hejdo an. Men ooohhh Bolero, alla va trotta o svettiga och endo sjong som anglar.


Jag seger bara en sak, tror inte nogon annan grupp jag ser kommer ha son har effekt,, sjuukt va det, som en saga. Och deras roser live, lilksom soooo mycket battre an po DVD.....kan dom ens bli bettre...


Jag seger till alla fans, NI MOSTE SE DOM NONGONG i livet, det e vart en hel del....vert att offra mycket for. Det tyckte jag innan och annu mer nu, jag ongrar inte att nestan alla mina pengar e borta for det jag sog endast ikvell. Jag lar inte bli besviken dom andra tvo ggr heller. JAg kan inte vanta nuuu.....dies!!

Jag lagger upp lite bilder jag tog, jag kunde inte ta fram kameran, vi va precis vid vakterna. Men jag tog lite bilder efterot med mobiken po arenen och so. SKa legga upp, datan e sooo seg nu po nogot konstigt satt.

     

Forlot datan foooor seg, laddar upp och skriver mer imon, den e redan 3 po morgonen har, orkar inte mer nu, moste sova. So loddar upp resten imon, har mooonga fler, natti!!!


Kommentarer
Postat av: Jeshica

Unnie du verkar haft skoj ;D<3

2009-06-18 @ 19:55:14
URL: http://rukiii.blogg.se/
Postat av: Marielle

Woooow, lät som att det var helt fantastiskt! :D Vad bra att du hade kul ^o^ Erkänn de är 75893 gånger snyggare i verkligeheten? XD

2009-06-18 @ 20:31:28
Postat av: Ani

OMG. (vet inte vad jag ska säga)

OMG BARA OMG.

2009-06-18 @ 22:54:01
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Ida

wow. tänk att du faktiskt har sett dom live nu! så fantastiskt de måste ha vatt. nej fy vad jag önskar att jag fick uppleva den känslan. men jag får hoppas att du har haft det så kul. (såklart du har haft du har ju sett The Rising Gods Of The East!!!)

2009-06-18 @ 23:22:07
Postat av: Kicki

DONG BANG SHIIIIN KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2009-06-19 @ 02:25:05
URL: http://www.last.fm/user/u4703373
Postat av: Kicki

lhklgöhkgh!!!! T__T ♥♥♥♥♥

2009-06-19 @ 02:25:31
URL: http://www.last.fm/user/u4703373
Postat av: jaedze

Mari: EHHMM JAAAAAA typ 3456543456 ggr snyggare i verkligeheten, bilder och DVD e typ bara en liten del av hur dom egentligen ar!!!!



Till er andra: JAAAAAAA OMG OMG OMG OMG OMG DIES SO MUCH!! DOm e helt underbara!!!!

2009-06-19 @ 03:32:33
Postat av: Annika

WAAAHH, ja dööör xD Seriöst, du måste vara överlycklig nuu! :D <3

2009-06-19 @ 11:24:14
URL: http://annikaherrala.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅÅH WAAAH! T.T ♥♥♥♥ Helt fantastiskt!! Du måste vara den lyckligaste människan på jorden nuu! Jag förstår verkligen att det måste kännas som en dröm! ♥ Snart gäller det igen!! :D Ha så kul på de andra konserterna!

2009-06-19 @ 11:49:32
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Line

Vad underbart! ♥ Att se sitt favoritband är verkligen en fantastisk känsla! Definitivt värt varenda öre :D

2009-06-19 @ 11:50:28
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: hammy

omo .. omo .. <3

2009-06-19 @ 17:50:45
Postat av: Jasmine

Önskar jag också kunde se dom -.- Men du har i alla fall tur som får se dom 3 gånger ! ;D Dom är nog 824247747497489127 gånger snyggare i verkligheten än på bild och,fast dom är snygga på bild också XD

2009-06-19 @ 21:05:38
URL: http://noongmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0