TVXQ Konsert dag 3

Jaaa idag va tredje och sista TVXQ konserten for mig! Kanns so tomt inombords nu, man kommer inte fo se dom igen kanske po eeeevigheter, kanske aldrigm fyyy so hemskt. Men jag hade det underbart.

Idag so va det extra high tension for att det va sista dagen i Nagoya. Under MC so pratade JJ typ 10 min, han sa hur alla fans hjalpt dom na dit dar dom e idag. Och han sa massa sorlig, so borjade han nestan grota. alla fans skrek JAEJOONG NAKANAIDE!! Vilken betyder Jaejoong grot inte. Fyyy mitt hjerta holl po stanna.

Yunho va extremt het, han tog po sig en handuk po huvudet po encore for han blev so svettig,,,han sog sooo heeeeeet ut, alla fans ropade: KAKKOIIIIII!!!!! Den passade honom jetteeeemycket! Sen skulle JJ ratta till hans hor och alla YunJae fans typ AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

Just det, Micky nastan grat igen, det syndes po han, han bojde ner huuvdet i sista loten efter han tog den sista tonen...alla typ NOOOO MICKYYYY!!!! Det va sooooo sorligt, alla sog ut att vilja grota inombords. Jag lovar dom kommer grota po Tokyo Dome, jag e nastan 100 po det! Om dom liksom nastan gjorde det i Nagoya.

Ohhhh kanner mig sooo nere nuuu...vil inte go heeem! Jag ska hem nu po tisdag, e hemma tisdag kvall, det kommer va skont att komma hem men vill inteeee juuuu....vill go po Tokyo DOME!!!! NUUUUU~~~~ Aja for val inte klaga utan va nojd med 3 ggr.

Nuu ska jag sova, den e halv ett har. Ska packa imon och lata mig o vila infor flyget hem, 12 timmar blaaaaaa......

Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh sista konserten! T_T Men du kommer få se dom igen, HWAITING! ♥ Oh tänk hur det kommer bli i Dome om dom gråter redan nu! T_T Det kommer bli tufft att se den DVDn sen!



Oh svarar på din kommentar här: Ja vi måste absolut ses innan nästa tisdag!! Kan du helgen 26-28 juni? Jag kan prata med de andra tjejerna också och se om dom kan med, vill så gärna träffa er alla och ha fangirlkvällar som förr i tiden, hihi! ♥

2009-06-21 @ 21:09:14
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0