Rolig kvall

Saori kom hem for inte so lengesen, vi satt o pratade....asso VARFOR SA HON INTE INNAN att hon HAR BILJETT TILL SUJUS KONSERT!!! Haallluuuu.....hon visade mig den med, asso asdfgfasdfgfdsdfgh LYLLO!!! Hon kan go po allt, jeedrans lyllo japaner. Hon har ju fan biljetter til allt. Men iaf imon borjar hennes lediga 4 dagar, do ska vi gora massa kuuuuul!!!! Men hon har litet arende so jag ska mota hennes kompis sjelv po stan, lycka till nu for mig, bara jag hittar dit sjelv nu. Vi ska motas halv tvo och sen go och shoppa i FISMY SHOPPING CENTER YAAAAAY!!! Ska shoppa som en galning.....sen efter det ska vi till hallen och shoppa goods sen e det dags.

Sen po fredag ska och Saori och hennes BIGEAST van Yumi po karaoke, gissa vad vi ska sjunga.... TVXQQQQQ!! KLART!!!!

For er som inte vet vad FISMY ar, det e en av japansk storsta shopping center, det e flera voningar med bara affarer medmarkesklader som Liz Lisa, Cecil McBee, SLY, Jassie, Cocolulu, osv osv. Den ligger i Nagoya centrum, och denna center finns bara i ett par stader i Japan och jag har tur, for den finns i Nagoya. Andra stader som har ar Tokyo, Osaka och Kyoto. Alltso dom storsta. So imon ska det shoppas som faaaaan, bara jag hittar not i min storlek nuda.

Har har ni exempel po affarer i FISMY:
     

Kommentarer
Postat av: Mari

JAG SER FINA KLÄDER! Jag vill gå i den affären!

2009-06-17 @ 15:58:18
Postat av: Linda

Oh dom där butikerna ser helt underbara uut! :D Ha en trevlig shoppingrunda!! ♥

2009-06-17 @ 19:52:51
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0