Nu börjar det...

Nu när jag vaknade i morse kom alla känslorna upp, iaf många av dom! jag e sån pessimism alltid...men jag kan inte styra det. Nu t'nker jag bara: tåget kommer va försenat, det kommer stanna, eller flyget kommer va inställt eller försenat...och typ, kommer va massa sjuka på flyget..asså jag tänker bara så nu....hatar det! Lovade att det inte skulle va som förra gången..men när jag vaknade kom det igen..tror jag blir så när jag e nervös. Fast det brukar gå bort när jag väl satt mig i själva flyget...vilket jag hoppas det gör denna gången med! 

Jaaa kära ni, sånt e på min hjärna nu. Idag ska jag för den delen inte sova...så jag blir trött på flyget och kanske kan somna. Och det största av allt som min hjärna inte har insett är att:

JAG SKA SE TVXQ SNART, OM EXAKT 7 DAR!!! Detta är det mest surreal jag vet om. Asså jag fattar inte det än...jag har så mycket annat på härnan nu. Men jag tror det kommer till mig när jag väl e I Japan och ser biljetterna osv. Nee nu ska jag äta frukost och packa...

Kommentarer
Postat av: Line

Resfeber!!! :P



Sv: Jobbiga saker på jobbet x(

2009-06-11 @ 16:16:43
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0