Min NYA kamera!

Ohh jag e såååå lycklig nuuuuu!!! Har precis varit iväg med pappa och köpt mig en kamera! Det behövdes verkligen, har aldrig ägt nån, bara snålat på mammas och pappas kamera. Men jag har aldrig varit en kamera människa. Men det ska väl ändras nu, speciellt nu när jag ska till Japan! Ska ta sååå många bilder, ska ta överallt, varenda affär och ställe och även flyget haha, Ni ska se hur jag ser ut när jag flyger hahaha. Köpte även till memory kort, så jag kan få plats med 800+ bilder med högst upplösning wiiieeee.....ureshii~~~~~

Jag fixade det sista till Japan nu, allt e klart nuuuuu, nu e det bara att invänta fredaaaggg. Spännande. Jag köpte japanska yen så jag har lite när jag kommer fram, till tåg och så. Köpte runt 40.000 yen. Tog bild på dom med nya kameran, ska väl inviga den nu:




Jag köpte också den Björn Borg väskan som jag pratade om, som ska va present till Saoris mamma som gillar väskor. Hon har ingen aning om detta, ska bli så kul att ge den till henne. Tog också kort på den:




Oh just det, sen ska jag inte glömma att lägga upp kort på min nya kamera, som jag för den delen fick fota med min mobil haha. Så bilderna e inte dom bästa men aja får duga. jag valde en baby white färg på den, blev helt kär i färgen. My new love:

  

Kommentarer
Postat av: Ani

Gud vad nice att du är nöjd med kameran & så! ♥

Är den rosa typ?

2009-06-09 @ 21:16:19
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Du ser väl bilden! Den e baby vit!

2009-06-09 @ 21:34:22
Postat av: Line

Kamera! <3





Sv: Förstår det! Men det är inte säkert Jin är där, eftersom det inte finns något bekräftat att han kommer vara med i filmen...

2009-06-09 @ 21:52:05
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Line

Sv: alla tidigare Gokusen skådisar har blivit bekräftade, förutom Jun och Jin =(

2009-06-10 @ 04:48:33
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Dina

ååwh!! JAPAN - älska <333333



måste också åka dit någongång!

2009-06-10 @ 17:01:54
URL: http://jrockzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0