Karaoke kväll!!

Idag hade jag karaoke kvall med Saori, o henes tvo vanner. Vi holl po from 10 till 1 po morgonen!! SO nu sitter jag har o skriver 3 po morgonen hahaha, kan inte sova, for jag vet att det e TVXQ imon.

Men glomde saga, forst hade vi familjemiddag allihop, vi ot med Saoris systrar, mamma o pappa! JAG OT HITSUMABUSHI!! ANTLIGEEEEEEEEEEN!! Maten som e Nagoyas special som e Junsus favvoamat som han alltid pratar om. Asoo guuuuuuuuuuuud so gott det va, sjukt gott, men dyrt e det! Kostar typ 120 kr. Men hennes familj bjod mig, hur snallt som helst. Har tagit bilder, ska posta det har imon.

Sen so gick vi hem bytte om och korde till karaoken, det va sooo kuuul, varfor kan inte vi ha deeet! Vi sjong dock mest koreanska lotar haha, mest TVXQ, sen Suju, sen SNSD o WG! Jag har spelat in lite med kameran ska visa hemma sen hihi. Jag legger upp kort po det med imon.

Nee nu ska jag forsoka sova, imon e det konsert igeeeen, lyckades hitta en bild po hur seats ser ut, ett fan skulle visa hennes, ignonera det roda, mina seats va:



Hela den mitten grejen e scenen ockso, och har va dom mer an halva konserten, so det va skitbra for mig.

Torsdag hade jag D5 om ni kan se! Precis bakom HERE ordet. So jag kunde se dom ganska val.
Imon har jag semst sate, 4 voningen I, sjukt dolig men har kikare nu so det ska nog go bra.
Sondag har jag ganska bra, andra voningen B.

Forresten ser ni dom vita rutorna utan not nummer, precis runt scenen, DET E PREMIUM SEAT!!! Asso asdfdsdfgfdsdfg!!! Nasta gong so. Fast dom kostar 7000 kr styck typ harkel. Och jag fick 3 bijetter for 6000 kr. Hmm vad e bettre? Aja nongong vill jag ha Premium iaf. Min van som jag ska go med imon har premium, gaaaah so avundsjuk. Hon elskar Micky mest, hon kommer dooooooooooo!!!!!!!!!!!!

JAg har min kikare so jag glad. FOrresten ska forsoka ha po mobilen under non lot o spela in det live,,,so ni kan hora lite sen hihi! Ska va sneaky.

Oki men nu moste jag sova.....skriver mer imon byeee!!!

Kommentarer
Postat av: kyuhyunnie

omo jag vill oxå sjunga karioke sådär _ och ja XD jhfdjksh det låter helt jkhgjkf XD<333333

2009-06-19 @ 20:41:22
Postat av: Linda

Vad kul med karaoke! :D Ha det så underbart på de andra konserterna! :D ♥

2009-06-20 @ 14:07:31
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0