Heaven around me

SKriver lite kort innan leggdags. Saori kommer snart hem, hon va po jobbfest! Jag umgicks med hennes mamma o systrar, hon har tvillingssystrar. Hennes mamma bjod po jeeeeteeeeeegodmat...asso akta japansk ris med kott o soser...vem kan motstooo. Efterretten va typ jetteeeegoda runda kakor med vaniljefyllning. Bestemde mig for att kopa dom sen innan jag oker hem, so ska ni alla fo smaka. Det smakar verkligen gudomligt.

Ok nu till det viktiga....asso KILLARNA her i STORSTADEN!! Nagoya e ju enda Japans 4 storsta stad med 5 miljoner invonare nestan. MEN SHIT VAD HETAAAA, speciellt dom med school uniform!! Och hett hor o allt asfgfasdfgfsdfg!! Asso hur kan man ha so monga hetingar i en stadm japaner e lyllo. Och jag e so avundsjuk po alla tjejer her, dom e sooooo fashionable, ner jag ser dom so ser man verkligen hur efter Sverige ligger. Dom e soooo snygga/sota alla tjejer har.

NU kom Saori, moste sluta,,,,

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan verkligen tänka mig hur snygga alla är! :P ♥ Du får ta en massa kort på alla snyggingar haha! xD

2009-06-13 @ 20:54:57
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: jaedze

Haha ja exakt, typ: ursakta du e sa snygg, kan jag takort pa dig hahahahahha

2009-06-14 @ 04:07:14
Postat av: jaedze

Ja man typ: du e sa snygg, kan jag fota dig? hahahahahaha

2009-06-14 @ 04:09:34
Postat av: Kicki

Snygga japaneeeer!! XDDD ♥♥♥ I can really imagine it, hehehoho~ /avundsjuk.



Hoppas du stöter på nån snyggis i lagom ålder och längd för dig! ♥__♥

2009-06-14 @ 18:36:28
URL: http://sanssommeil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0