Gaaaah blir galen!

Nee nu har jag precis sett klart hela säsong 6 av Buffy!! Asså dom som gillar Twilight kan ju inte hata denna!!! Detta e vampyr löööve fast på en vuxen nivå ..ööh...host...vågade scener....host.....me..likes...host.....

Men seriöst, bad vampire fell in love, then went good! Säsong 6 slutade såååå braaaa.......han får inte bli ond igen DIES!! Nu laddar jag jag ner ALLRA sista säsongen...säsong 7. CAN'T WAIT! Lika bra att få det gjort, beroendet dödar mig.

På tal om nåt helt annat, nu e det bara 8 dar kvar till JAPAAAAAAN!!!!!! DIES****

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh är det så att Twilight fans inte gillar Buffy? Många tycker säkert att storyn är lik Twilights, men det är ju också en stor skillnad, Buffy är ju vampyrjägare! Men jag är ett stort fan av båda hihi! ♥



8 dagar kvaaar! :D

2009-06-04 @ 23:19:15
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Nej menar mer, att dom kan inte bara inte gilla det haha! Det lät knäppt haha! Asså dom måste typ gilla det om dom gillar Twiligt. Jag älskar båda!! Så braaaa sdfgfdsdfghfdsdfgh.



7 dar kvar ^^

2009-06-05 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0