Fortsattning po forra inlegget...

Nu e jag vaken o mer klar i huvuvdet! NU minns jag mer hahahaha! Asso jag kunde inte sova so mycket, jag va so hypad. Imon galler det igen, nasta konsert wwwiieeee.....ska go med en annan av Saoris vanner nu. Men jag kommer ha ganska dolig plats so jag bestemde mig for att kopa kikare, dom e asssbraaa......

Hmm vad kan jag mer saga, just det, Yunho break dansade, va soooo coolt, han kom fram till scenen laaagnst fram so jag kunde se so noga...det va heeelt underbart. Och i the Way U Are nar alla gjorde den dar handrorelsen so skrek alla som bara den! Och en rolig grej, nar Changmin presenterade nasta allal, lot, alla bara: nooooooooooooooooooooooooo inte nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, gud vad dom tyo: whaaaaaaaaaaaaat, alla bara: nooooooooooooo inte nuuuuuuuuu prata mer med oss, so dom forlengde MC, so det e upp till fansen hur lange dom har MC sa en tjej till mig som va po andra konserter, ju mer man skriker efter det so forlenger dom det mer o mer. Jaejoong sa att Nagoya skrek varst, aahhh so stolt man e. JAg fattade ratt mycket av det dom sa po MC!

Sen i Box in the Ship so ropade dom ut grejer sen skulle fansen ropa tillbaka, JJ sa douyu koto, och do ska alla saga SOUYUKOTO!! Sen Yunhos vet inte vad han sa, Changmin ropade Nagoya, Micky sa sin beromda MINA OKEEEE!!!! Alla bara OKEEEE, Junsu va roligast, han sa po japanska: why did you fall in love with junsu hahahahahahahahaah!! Alla dog, dom andra members bara MEN JUNSU har du inget smartare att saga hahahahahhaha...so skont att man fick uppleva hans skamt.

Sen sa dom det om Tokyo Dome med, att dom e lyckliga over det, och att alla biljetter e slutsolda heeelt sjukt, 55.000 + 55.000, so duktiga dom eeee....

Oh just det, I Purple Line so hade dom extended version, en helt ny version av loten, med en cool remix och extra tillagd dans, det va sooooo coooooolt!! Ni for se sen po DVDn.

Jag koptre typ alla goodsen, kunde inte holla mig, nar man val stod dar so va det typ gaaaaah moste haaaaaa, so fint all eeee,,,, jag tog kort med, ska visa. (Josefine kopte til dig med)

           

 Premium seat ingong, asso dom va so lyllo, inga koer, kopa goods ifred, och domn besta satena ever.

 Har koper man goods.

Goodsen som jag kopte. (Linda jag koper dig en mobilsmycke po din fodelsedag ok? Korten e omojliga att fo tag po. Vill du ha guld eller silver?)

    Ahhhh allt e sooo fiiint!! Vaskan e hur snygg som helst.

Varje gong man koper not for man kvitto men en av medlemmarnas meddelande. Jag fick Junsus, vill ha Yunhos eller Jaejoong nasta goooong!!



Jag satt omringad av Bigeast for jag satt ju po deras plats haha, fick ju en av Saoris biljetter. SO dom tyckte det va so coolt att jag va dar. So hon som satt bredvid mig lonade mig hennes kikare so jag kunde se JJ po nara holl wooooow, det va so underbart, sen gav hon mig Jaejoong mobilsmycke, hur snallt va inte det. Det e bra att va utlanning hahaha...

Nu lite mobil bilder fron sjalva arenan! Forst ut e jag och Saori precis efter konserten:


    Om ni ser det blue light, det e storskermen och huvudscenen, sen finns en scen lite lengre fram, och so longt fram va jag som ni ser...inte so nara men aja, jag kunde se dom iaf.

Har e den andra laktaren:


Det va allt for denna gongen, jag tar sekert fler kort sen hihi!!


Kommentarer
Postat av: Ani

Wow, ser fram emot att få höra/se nya versionen av Purple Line 8D förresten köp något till mig så ger jag dig pengar när du kommer hem!

2009-06-19 @ 09:45:40
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: jaedze

Haha kopa vad? Jag ska inte till fler affarer nu, ska bara po konsert imon och overmon, det e det enda jag hinner, sen mondag ska jag packa o vila...tror inte jag hinner ut do! Men vad var det du ville ha?? Not fron konserten eller i non affar??

2009-06-19 @ 11:13:08
Postat av: jaedze

Menar du not fron konserten eller??

2009-06-19 @ 11:14:41
Postat av: Linda

Åh vad häftigt att se bilder inifrån arenan! Ser så mäktigt ut! ♥ Tokyo Dome slutsålt!! Helt fantastiskt! ♥ Aww vad gulligt av dig, silver blir jättebra! :D

2009-06-19 @ 11:53:36
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Line

Vilka fina goods! Och sån fin idé att ha ett meddelande från medlemmarna på kvittona ♥

2009-06-19 @ 11:55:13
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0