Beroendet fortsätter!!

Asså jag e heeeelt beroende av Buffy serien! Jag önskar det e slut snart så jag får ett liv! Bara IDAG såg jag klart säsong 3 som jag köpte, och laddade ner säsong 4 som jag sett mer än hälften på!! Jag har hållit på från 8 på morgonen till nu...och ska se 3 avsnitt till!! Dom e sååå sjukt bra och jag kan inte sluta. Det är därför det inte e bra för mig att börja på amerikanska serier, jag måste ju se klart allt jag börjar se så fort jag kan, det e någon slags beroende, och dom e så braaa! Därför e asiatiska serien med högst 20 avsnitt lagom! Jag hinner inte bli beroende hahaha....

Så om alla undrar varför jag varit som död är att jag fastnat framför serien. Tur att jag ska resa snart....nee nu ska jag fortsätta titta...ska se 3 avsnitt till innan läggdags haha.

Kommentarer
Postat av: Line

Hoho, jag förstår dej! XD Fast ett problem med asiatiska draman är att de känns FÖR korta ibland ^^;;;

2009-06-02 @ 22:42:14
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Marielle

Akta dig för Ipred lagen bara XD

2009-06-03 @ 14:35:48
Postat av: Linda

Åh, Buffy är ju så underbart bra! Visst sa du nångång att Spike är din favorit? SAMMA HÄR! Han är supersnygg! ♥

2009-06-03 @ 16:26:41
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

jAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPIKE E BÄST!!!!! Asså när han kom blev serien sååååå mycket bättre! Plus ha e vampyr vilket gör allt mycket bättre haha! Nee han e heeet!



Jo mari jag vet, jag e jätterädd....men beroendet kickade in...fast varje säsong e så stor så jag e rädd varje gång...tror jag kommer stream säsong 7. Det e lite läskigt!!!

2009-06-04 @ 09:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0