Äntligen slut

NU kan jag vila mig från massa drama, nu blir det inte nån drama för mig förrän typ i juli!

Jag har precis sett klart Buffy!!! Hela säsong 7 va SKIIIIIIIIIIIIIIITBRAAAAAAAA!! En bland det bästa jag sett. Fast noooooooooooooooooo ni som sett det, jag gillade inte slutet, ni kanske vet varför, ska inte spoila det här. Guuud vad jag grät....nooooooooooooooooooooooooo!! Asså det va ju fint slut men ändå nooooooooooooooo.

Iaf, on to other things. Idag är rätt upptagen dag för mig. Jag ska med mamma och pappa idag och storhandla eftersom det e min sista helg innan Japan. Jag ska handla massa grejer till min vän Saori och hennes familj som jag ska till i Japan. Måste med köpa nåt till alla andra japanska vänner jag ska träffa. Sen presenter till hennes mamma, tänkte på en Björn Borg väska eftersom hon gillar väskor. har redan köpt nåt till Saori, en jättefin klänning och öronhängen. Sen efter det ska jag nog träffa Jasmina, vi ska va lite också.

Imorgon tänkte jag va med my close friends Mandy, Kiki, Rosa, Amelie, och kanske Ana. Va med dom en sista gång innan Japan. Så ska dom få göra request vad dom vill ha från Japan.

Nästa vecka måste jag hinna säga hejdå till alla utbytesstunder för dom åker hem till sina länder nästa vecka...gaaah vad sorligt allt blir plötsligt.

PS: 7 dar kvar till Japan kyaaaah!

Kommentarer
Postat av: Line

Sv: Hela världen! Ajaj, glömde skriva in det XD

2009-06-07 @ 16:05:52
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Mari

Oooh, det är så hemskt när draman inte slutar som man vill!



Snart åker du verkligen! Wow, känns helt overkligt! :O



Vad trååååååkigt att alla studenter åker, är det inga kvar sen alls? :'(

2009-06-07 @ 16:26:03
Postat av: Jaedze

Line: Wow hela världen!! Det va ju WOW för Arashi!



Mari: Jaaa det e helt overkligt, kan inte fatta det själv. Har börjat packa lite smått o gott! Ju nårra e kvar men inte många...nya kommer sen i september!



2009-06-07 @ 16:59:00
Postat av: Linda

7 dagar kvar!! (fast när jag skriver detta är det bara 5 dagar kvar!) du kommer ha det så underbart! ♥ :D



PS: JÄTTEFIN layout du har! :D ♥ Visst är det roligt att experimentera i koden hihi!

2009-06-07 @ 19:38:51
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

jaaa det va kul hehe! men lite ändringar måste du hjälpa mig med hihihih så e jag nöjd♥



Jaaaa 5 dar kvaaaaaaaaaar nervööööööööst

2009-06-07 @ 19:47:18
Postat av: Line

Va söt layout! :D

2009-06-08 @ 00:26:30
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Tack Lineee

2009-06-08 @ 09:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0