Äntligen hemma

Nu e jag hemma igen, tåget va så slö så jag kom hem runt 21.15, sen pratade jag lite med familjen och kunde ine hålla ögonen uppe, så jag somnade så fort jag nuddade sängen typ. Men däremot vaknade jag vid 7 och kunde inte somna om, va helt pigg, det e jetlag som e på gång, tar väl någon dag till att bli av med den!

Ohh mitt rum ser ut som en bomb fallit i den! Jag måste packa upp och sortera men orkaaa när man kan sitta vid sin kära dator. Men får väl ta tag i det idag!

Nu ska jag käka lite godis som jag köpt i Japan hihi, ses snart allihop!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad härligt att få vara hemma o sova i sin egen säng hihi! ♥ Vi får höras och bestämma tider om fredag, jag kan komma in på MSN lite senare idag, runt kl 17, e du inne då?

2009-06-24 @ 13:22:53
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0