Tokyo Dome!!

Just nu sitter jag och uppdaterar soompi och alla bloggar efter bilder och fancams på TVXQ FÖRSTA Tokyo Dome konsert! Jag kan säga att jag e så stolt att jag vill fälla en tår. Dom har äntligen uppnått en av sina största drömmar....för 3 år sen var dom på en scen av 7.000 åskådare och nu bara 3 år senare TOKYO DOME med 55.000. Asså dom e verkligen asiens gudar, jag hoppas dom kommer ännu längre och når ut till hela världen. Det kan dom klara.....dom kan klara allt.

Jag har lite bilder hur det ser ut just nu inne i Tokyo Dome....

   

Asså ni förstår inte HUUUR GÄRNA JAG VILL VARA DÄR JUST NU!!!

PS: Dom har addat till låtar med, dom ska sjunga sina solo låtar i Dome som Xiatic och Checkmate!! ASSÅ DÖDA MIG NÅN!! Varför gick jag inte på den!! Ångrar det sååå sjukt mycket just nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0