Paket nummer 3!

Mitt sista paket kom idaaag^^ Jag kom hem från jobbet och såg ett stort paket, blev såå lycklig. Och gissa vad som låg i den? Min "PLEASE BE MINE Photobook" med TVXQ!!!!! Asså den va asdfghgfdsasdfghgfdsdfgh, jag skrek, svimmade och drägglade så snygga bilderna va, och det som va extra plus va att allt också stod på engelska...så nu fattar man hela boken! Äntligen börjar dom tänka lite på oss internationella fansen. Det tog mig en timme att gå igenom boken, den hade 300 sidor!! Asså den är värd varenda krona....ni som inte vet så kostade den 420 kr XDXD Men som sagt värd ALLT!! Killarna e sååå otroligt vackra.

Min underbara ägodel^^


Och här e ett exempel när jag menar att boken hade VACKRA bilder!!!


Denna bilden dog jag extra på!

I boken visar dom också när som spelade in "Picure of You" musik videon. Asså guuuud, detta kommer vara en av deras finaste/bästa musikvideo....

Jag fick också mina "Stand by U" singlar i detta paketet....dom e också så fiiinaaa....me happy today.


Kommentarer
Postat av: Line

Sv: Jag hittade inte den på eBay när jag sökte på tvxq, så jag provade Google för att få fram vad den typen av klocka hette

2009-07-23 @ 23:03:51
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jennah

Jag försöker få min kompis att dregla över yunho :DD vi får snart ett nytt dbskfan ^^ HAha jag sitter o skcikar vidor på dbsk med bytt namn för att hon ska acceptera :D Men hon har faktiskt kollat på stand by u när inte jag varit me :DD JAg funderar på att ge henne den dvdn när hun fyller år HAHA :D

2009-07-24 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0