Hejdå till min koreanska vän T__T

Idag träffade jag 3 av mina koreanska vänner, jag va fadder till en av dom! Och hon ska åka hem till Seoul imon, det va sååå soligt, jag har känt henne i ett år. Vi träffades idag efter jobbet och va hos mig i 3 timmar. Vi fikade och pratade om allt vi gjort ihop. Och det blev så känslomässigt. Vi lovade att ses i Korea nästa gång! Jag har lovat så många att åka dit, så det måste verkligen bli av asså....men Japan är så stor prioritering för mig, så jag hoppas hoppas jag kan åka till Korea soon!

Sen när dom väl skulle gå följde jag dom en bit på vägen, ville inte säga hejdå! Men två av dom ska stanna en termin till, så jag hinner ha massa kul med dom iaf.

Jag tog bilder med dom idag innan dom gick.

Jag och min Puruem som åker imon T____T


Jag och Yumi!


Jag och JoAnn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad tråkigt att hon ska åka! :( Men hon kommer säkert tillbaka igen! :) ♥

2009-07-15 @ 12:32:34
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0