Harry Potter 6



Ja alla har skrivit en åsikt om denna, så jag får väl med göra det^^

Jag kan hålla med dom mesta att detta e den bästa filmen i serien...definitivt, den va sjukt bra. Men det finns alltid ett men haha. Och det är att dom lämnade ut vissa viktiga scener tycker jag, tex den stora fighten på slutet, det blev något bläää av fight, men dom säger att dom vill spara det stora till sista filmen. Sen så ska väl inte Rons hus brinna ner, det hände väl inte i boken?? Och en grej jag inte gillade va att dom hade för lite Tom minnen, det ska va med mycket mer...så man verkligen får se hur han gick från det lilla barnet till ett monster i princip. Va var det, typ 3 minnen dom visade njaaaa, lite missnöjd. För jag älskade det i böckerna. Sen hade dom mycket mer kärleks element än i boken....fast det ska jag inte klaga på, det gillar jag hahahaha.

Men för övrigt megabra film...MEN boken e ändå bättre.....böcker e alltid bättre!! Dom kan inte få ut allt som böckerna har.

Men I loved it....lääängtar till dom 2 sista filmerna DIES!! Kommer ju dö i nästa film när dom avbryter den i mitten AVSKYR SÅNT!!!

Kommentarer
Postat av: Line

Håller med! XD Är oxå väldigt bok-biased... Man får hoppas på extra material på DVDn sen! Synd att man inte fick se Toms föräldrar, och att megafighten inte var med... och att det överhuvudtaget var extremt lite om just Halvblodsprinsen! XD Minns inte hur det var med Weasleys hus... men kunde de inte använt nån trollformel för att släcka?! XDDD



Ang sista, jag skulle hellre ha en 5-timmar lång film, en två! XD

2009-07-17 @ 16:19:29
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0