Första dagen på jobbet

Usch idag va joooobbigt! Nu när man har varit ledig så länge så ska man plötlsigt upp tidigt och även jobba! Fram till kl 9 gick det bra, det va lugnt o skönt. Men sen blev det jobbigt o segt. Guuud jag kom hem heelt död. Plus så e jag lite sjuk med....hade lite feber idag. Jag hoppas det e bättre imon. Jag måste ha med mig min ipod imon med, går ju inte städa utan den.

Idag skulle jag egentligen va med min kompis Ana men nee jag mår för dåligt för det. Vi får ses i helgen. Idag fick jag även mina Buffy DVDs, säsong 4 och 5 yaaaaay! Nu har jag bara två kvar att köpa så har jag alla yaaay! Men nu e jag för pank till typ augusti...skitkul! Måste ge så mycket pengar för meetingen....kommer bli dyrt.

NU ska jag traska mig till köket och göra mat, e ashungrig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ouh, det låter tungt jobbet! Men kämpa på! ♥ Hoppas att febern går över snart! Krya på dig!

2009-07-02 @ 02:51:15
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Line

Krya på dej! ♥

2009-07-02 @ 16:13:17
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0