En dag på jobbet

Vad gör jag nu? Ja jag sitter på jobbet och e inne på bloggen haha! Ne men detta e min minirast...
Det är lite mer än en timme kvar på jobbet och jag dör av uttråkan....kan dagen gå snabbareee....

Men nu ser jag fram emot sååå mycket saker denna veckan. Har inte haft en så rolig vecka på länge. Idag blev jag bjuden av min kompis Jasmina på middag igen. Hennes mat e så gudomlig så jag kan inte vänta till ikväll.

Sen imon blev jag bjuden på en middag till, fast av min koreanska kompis JoAnn och hennes killkompis. Ska bli sååå skoooj, det va längesen jag hängde med koreaner, I missed them. Ska också bli gott att äta hemlagad koreansk mat... its sooo delicious....

Och i helgen då gäller det!!! TVXQ 3rd FANMEETING I MALMÖÖÖÖ!!!! Allt e klart och förberett, vi har köpt allt som behövs och ordnat med allt och alla som kommer. Vi blev totalt 14 stycken.....inte dåligt det...och vi är många nya som kommer också. Ska bli så kul att få nya kpop vänner. Meetingen är från fredag till söndag. JAg längtar så jag dööör, har haft TVXQ abstinens sen Japan...jag klarar inte av det längre, måste mega fangirla dom SNAAART!!! OCh vi lär få oss en rejäl dos i helgen. Det har känts så tomt utan dom sen konserterna.....

..anyhow en bra vecka väntar mig....hoppas alla får en rolig vecka meee^-^

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad mycket skoj du har planerat hihi! :D Ni får ha det så skoj på fanmeetinget! :D ♥

2009-07-29 @ 11:00:21
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Anonym

åww, jag ville verkligen komma på fanmeetinget :(

2009-07-30 @ 17:14:41
URL: http://carolinedotcom.blogg.se/
Postat av: Line

Hoppas ni får kul i helgen! :D <333

2009-07-31 @ 13:52:21
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0