090708

Nu e jag jääääättetrött! Min 6:e dag på jobbet, e inte van att jobba så hela min kropp värker, jag vänjer väl mig snart. Längtar till helgen!

Jag älskar 2NE1 nya album...dom e såååå grymma...vill köpa albumet men inte råd på lääänge.

Just det, jag har bokat biljetter till HARRY POTTER MED!! Wieeeeee ska bli så kuuuul, längtaaaar!! Jag hart sett alla på bio.


Jag har fullt upp med att planera TVXQ fameeting, e så glad att dom som kommer ska komma...ska bli kul att träffa nårra nya människor yaaay! Tack allihop som vill komma...det är verkligen svårt att planera nåt sånt här, kräver mycket pengar. Det e fortfarande mycket att köpa och förbreda! Men allt kommer va värt pengarna o besväret, man lär känna så många nya människor och utökar sina fans kontakter.

Nee nu e jag för trött, ska laga nåt att äta sen läsa mina 2 nya mangaböcker som jag fick idaaaag! Goong vol 5 och Cynical Orange vol 2. Hejs Svejs!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan nog inte komma på fanmeetinget! :( Jag har inte råd, och så ska jag jobba den helgen egentligen, och behöver ju dom pengarna också! :( Så typiskt! Men hoppas på nästa fanmeeting hihi! ♥

2009-07-09 @ 17:08:00
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Vad syyynd T_T Jaa jag hoppas du kan komma en annan gång! Fast nästa gång lär bli STHLM!

2009-07-09 @ 17:13:36
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0