Ta upp kontakten med gamla vänner

Jaaa så igår bestämde jag och min kompis sen barndomen att vi skulle ses äntligen! Hon har nämligen flyttat till en egen lägenhet med sin man! Så jag och en till kompis (som jag också inte sett på evigheter) träffades hos henne. Jag skulle egentligen stanna typ 3-4 timmar, men det blev från 14.00 till 22.30 ehm ja!! Men superkul var det, det va så kul att få prata lite om gamla tider, vi har trots allt varit vänner i typ mer än 11 år....typ halva mitt liv.

Nee vi va hos henne och myste, sen gick vi ner till stan och fikade och hade lika kul! Och jag tog bussen hem halv elva. Underbart kul hade jag måste jag säga!! THANKS GIRLS!!! Och jag hoppas det inte dröjer längeee förrän vi ses igen!

Till något helt annat, min chef ringde mig och sa att jag kanske får bli timanställd tillfälligt, han va inte säker än men ska ringa mig nästa vecka!! Ohhh jag hoppas jag får lite jobb! I need the money om jag nu ska till Bosnien och Japan inom 4 månaders avstånd kyaaah HOPPAS!! Och på onsdag nu ska jag jobba på ekonomin....längtar even more to that...så jäädrans roligt jobb....asså kontorsjobb, gaaaah lyllo alla som orkar plugga till det....

Nee nu ska jag duscha och börja planera min söndag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vilken underbar dag du har haft! :D Det är så kul att catch up med gamla vänner! :D



Och GRATTIS till jobb!! :D Hoppas du blir timanställd! HWAITING!

2009-01-19 @ 02:48:45
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0