Skön helg

Ja, i torsdags blev jag sjuk, gick hem 2 timmar tidigare från jobbet, tänkte skippa fredagen, men neee jag gav mig inte, nu när jag väl fått jobb så gick jag banne mig till jobbet och jobbade hela fredagen.

Anyways, jag får jobba hela nästa vecka meeed!! Ureshiiii~~~~
Igår så umgicks jag med min gamla goda vän Soffe! Faaaaasen vad kul vi hade...vi fulade oss och skrattade och bara hade allmänt kuuul, jag saknar alla dessa dagar.....när vi höll på så jämt. Vi ska va idag också, mest spela TV-spel tänkte vi!! Det brukade vi också göra innan. Så lördagen kommer nog också vara en underbar daag! Imon ska jag nog mest vila inför jobbet nästa vecka, jag vet vad som väntar mig XDXDXD inte direkt sköna saker....men jag ska jobba på och göra mitt bästa! E så glad att min lönelapp i februari blir en skyhigh...då ska det handlas allt från kläder till goods och även lite manga, Hana Yori Dango volym 3 och 4^^ !!! Sen ska hälften sparas till resooor!!! Nee nu ska jag äta nåt gott innan Soffe kommer....see ya! HA en trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0