Min sura helg..

Jaaa inte nog med att yesasia ska krångla, nu börjar DVDHEAVEN krångla, men asså seriöst!!! jag betällde en grejmed TVXQ som va jättesvår att få tag på, sen gick det inte betala, hur tjuriga e dom inte!! Jag fick nån error ruta...och jag vet inte hur faaan jag ska betala dom nu när den första betalningen inte gick igenom!! Har det hänt någon? Så jag mailade dom två gånger om hur jag ska betala dom!! E sååå jävla suuuur!!! Först yesasia och nu dom. Och om jag inte betalar på 5 dar så canclar dom min grej, och den e redan out of stock på typ två dar!!!! FÖRBANNAD!!!!!!!! Kan dom svara på sina CP mail!!!

Men iallafall, imon e det måndag som e både bra och dåligt, dåligt för att man måste upp tidigt och cykla till jobbet ORKAAA!! Men sen händer bara massa braaaaa, först och främst Boys Before Flowers avsnitt 7!!!!!!!! Sen e det HEY HEY HEY avsnitt med TVXQ! Det ser hur kul ut som helst och dom ska sjunga Bolero! Sen fyller min Jaejooongie 23 år!! He is growing up....

Neee ska lata mig hela söndagen, e bara så sur idag, har vatt pissed of hela helgen! OM dom inte svarar imon bombar jag dom på fler mail seriöst!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gah :O Det är så jobbigt när hemsidorna strular! :(

2009-01-26 @ 01:21:36
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0