Mera jobb, och shopping!!

Jaaa idag va en väääldigt jobbig dag på jobbet!! Det va så mycket att göra att jag är helt död!!! Seriöst asså, så trött att jag ska lägga mig typ 22.00!! Men idag kom en av mina chefer och bara: du ska få jobba här ännu längre, det e så mycket nu att vi behöver all hjälp vi kan få!! *ME HAPPY TEARS* Vilket betyder peeengar och en MÖJLIG Bosnien och Japan resaaaaa!!! Jag vill kunna göra bååååda!!! Får de om det går med ekonomin! Lovade mormor att åka dit och hälsa på släkten! Shit tänk att ha halva släkten i ett annat land....


Jaa sen så shoppade jag rejält igår!! Från yesasia och ebay...hatar yesasia så vi får se dom e snälla eller dumma denna gången!

Detta köpte moi:


Boys Over Flowers SOUNDTRACK!! Vill haaaaa nuuuu~~~ man får 7 cards i skivan. Hoppas minst en e på Minho♥



Rainie Yangs nya album REPACKAGE!! Har den vanliga versionen redan. Visste inte att dom skulle göra en repackage daaamn!!



Nicholas Teos KONSERT!!! Can't wait tills jag ser den. Har aldrig ens sett han live innan! Det e ovanligt! Och detta en hel konsert med typ alla mina bästa låtar kyaaaa!!~~



Till sist, en JAEJOONG CLOTH POSTER!! Har alltid velat ha en solo poster på Jaejoong, och detta i tyg med!! ÄNTLIGEN! Och så hittade jag en med megahet bild också!!! CAN'T WAIT till jag får den!! Ahhh Loves EBAY right now!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du fick jobba längre :D

2009-01-27 @ 21:00:40
Postat av: Marielle

Vad bra att du fick jobba längre :D

2009-01-27 @ 21:01:15
URL: http://yunhri.blogg.se/
Postat av: Antonia

HYD dramat <3

2009-01-27 @ 21:52:24
URL: http://apuppetonastring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0