Grattis Jaejoong♥♥♥

Jag vill inte bli känslomässig nu så jag skriver bara

GRATTIS till my babyyy Jaejoongie....

Jag hoppas att du hade en jätterolig födelsedag med alla members och alla andra du tycker om.



Utan dig hade jag aldrig fallit så djupt för kpop och för DBSK! tack vare dig älskar jag dom alla. Men ingen kommer nånsin ta din plats inom musikvärlden!! För ingen har berört mig som du...och gjort mig glad och ledsen som du har! Fortsätt alltid att vara den du är, hjälpsam, glad, flummig, vacker, och ärlig....och allt annat du är!!!

I will always love you and you will always have a special place in my heart!!♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh vad fiint du skrev! ;o; ♥ GRATTIS JAE!! :D

2009-01-26 @ 22:28:47
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0