Fanclubs gone wild!!

Asså alla tjatar att Cassiopeia e dumma i huvudet, och jag säger inte att dom inte e det, men alla Koreas fanclubs e ju lika dumma i huvudet seriöst. Kolla vad som pågår i Korea just nu:




Big Bangs och Wondergirls fanclub köper upp DBSK konsertens biljetter och kommer inte...så att det blir tomt på konserten och även köper och säljer biljetter jäättehögt till cassiopeia, snacka om barnsligt och dom kallar cassis dumma i huvudet. Jag tycker att alla Koreas fanclubs e lika dumma allihop!!! Skärp er folk seriöst, dom beter sig som dom vore 10 åringar....gggrrr detta gör mig så arg!!!

Dom borde SERIÖST införa Japans biljettsystem......

Kommentarer
Postat av: YeShen/Jennah

sååå STÖRDA!!!!! ATT DOM ORKAR ><

2009-01-16 @ 15:58:27
Postat av: arri

va fan! så jefla barnsligt, seriöst kan de inte betée sig lite bättre, vem fan tror dem de är. nej ussch jag är asförbannad seriöst! jag tål inte sånt, väx up och sluta vara så jefla barsnliga!! JAG ÄR ARG T_T

2009-01-18 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0