En ny jord: ditt inre syfte

Såg på Oprah idag när hon rekomenderade denna boken, och jag säger bara urtifrån alla recentioner och info om boken så e det en bok för mig! Och så som man känner sig nu tror jag att den här boken kommer hjälpa mig enormt mycket när det gäller hur jag kommer må....

...alla som känner att dom inte e helt nöjda med sig själva och vill förbättras, eller nån som helt enkelt inte mår bra bör läsa denna! Jag beställde den idag för endast 39 kr. Jag kände att jag har råd med det, och för 39 kr kommer säkert mitt liv ändras.



Jag kan skriva sen vad jag tyckte om den, jag lär inte få den förrän nästa vecka!
Så här står det om boken:

Med utgångspunkt i den tidigare boken leder författaren oss bortom våra egna liv för att visa oss hur vi kan föda fram en ny och mer kärleksfull värld. Förutsättningen är en radikal förändring i vår medvetenhet, från den nuvarande identifikationen med egot till ett helt nytt sätt att se på vilka vi är. Vi får uppleva vår innersta natur, som är något oändligt mycket större än vi någonsin kunnat föreställa oss.Tankarna och begreppen som presenteras här är vägvisare som pekar mot uppvaknandet. Medan du läser äger en förändring rum inom dig.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ååh! Den boken skulle jag behöva. ._.

2009-01-15 @ 15:50:21
Postat av: Jaedze

Mmm jag känner med att jag behöver den just nu...skulle nog förbättra mig rejält. Jag kan ju säga till dig hur den va sen!!

2009-01-15 @ 15:52:44
Postat av: arri

Får man låna efter att du läst klart den?

2009-01-18 @ 22:56:27
Postat av: jaedze

Klart du får Arri!!!

2009-01-19 @ 17:20:12
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: arri

man tackar :D

2009-01-20 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0