En jobbig onsdag!

Jaa idag har jag jobbat, guuud sov bara 3 timmar, e heeelt slut! Jobbade på ekonomin igeeeen, guuud så kuuul! Ska verkligen bli kul att plugga detta om jag kommer in! Såfick jag mer dagar på ekonomin sen om nårra veckor...vill ha meeeer!! Sen ska jag jobba på lager resten av veckan och kanske nästa vecka meeed! Men måste fortsättta leta jobb, jag e bara vikarie här, dom har inga mer lediga platser tyvärr...I allready know that T____T

Men oavsett hur glad jag e för imon så vill jag inte för att jag e så inte van nu, och det kommer döda mig typ...plus inte världens roligaste jobbkamarater på lagret T___T Vi får se om jag överlever! Men måste tänka MOOONEEYYYY!!!

Sen hade jag en jobbig grej med yesasia, hatar dom nu offciellt, ska använda mig av det men hatar det nu. Jag hade förbokat mina Bolero singlar för att få limited, men neeeedå, jag såg att dom va slut innan mina shippades, vad fan e meningen med preorder dåååååååååå!!!!!!!!!!!! GGGGGGGRRRRRRR!! Jag mailade och dom bara: Bara för att man förbokar betyder det inte att du "garanteras" limited version, neheeeee det trodde man ju heeela tiden. Så jag mailade HMV och dom hade kvar limited så jag skyndade mig och köpte där istället.....plus så tar det fler dagar för yesasia att ta tillbaka pengarna...asdfghgfdsdfghjgfdsdfghj!!!! Så jag väntar nu för att få tillbaka min pengar....och jag som måste ha pengar nuuuu.....DAMN IT!

Anyhow, jag fick min djupa bok idag, ska börja läsa den strax efter jag ätit och så, e lite spännande!!!

Kommentarer
Postat av: arri

hatar när sånt händer! usch

2009-01-21 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0