Valentines Day

JA det blev firande med vänner istället! Jag bestämde träff med Kiki, Mandy, Rosa och Ahmelie! Sen köpte jag massa chips och läsk! Och vi hade superduperkul! Tjejkväll/fangirlkväll!! Först spådde vi varann, ahhh det e alltid lika kul! Jag fick Jaejoong igen, TACK MANDY!!! Bra avslut hehe! Sen så lekte vi med Suju/TVXQ memory korten, jag förlorade med 4 par T___T Kiki vann överlägset....du som sa att du va trött Kiki, RIIIIGHT!!! Sen efter det blev det KAT-TUN konsert mest pga av Rosa, hon gillar inte kpop än....men sen blev det dags för kpop för oss andra, vi såg först Suju konsert, massa låtar...sen såg vi lite från T och sen lite från Variety show....vi kollade väl typ  2 timmar i streck! *___* Not that I complain! Jag hoppas vi kan ses såhär  igen girls! Det e inte lätt att samla ihop alla såhär! Men ni måste lova att vi ska ses något mer nu när ni har lov!!!

Lite bilder från kvällen:
     

Kommentarer
Postat av: Mandy

Ja, det var megakul! XDD Nu gäller det bara för Rosa att börja gilla Kpop, så hon inte ser så uttråkad ut nästa gång XD Men vi måste ses snart igen, vafan! D: Jag tror att jag kommer att ha lite mer tid nu efter sportlovet, men det är inte säkert... Vi får se helt enkelt!

2009-02-15 @ 13:11:55
URL: http://kikyo.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jaaa men vi kan ses nån dag under lovet neee!! Efter mitt jobb kan jag typ åka över till nån av er...

2009-02-15 @ 13:25:30
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Rosa

Wiiih, hittade ett inlägg där jag är med 8) ..så jag kommenterar det x3 Hade massa kuligt i alla fall den här dagen :3 Vi måste ses igen ._. Jag har tid typ hela tiden så hör av dig på någon av dina lediga helger om du har någon, oki? :) Kramelikramar

2009-03-10 @ 22:02:50
URL: http://rooosa.wordpress.com
Postat av: Rosa

Dude! Jag tror mi ommentar dog vilket käns lite sämst .. Jag som hade skrivit så långt och fint x3 Så nu får du en kort kommentar istället, sorry ^^' meninge med det hela var väl egentligen att du kunde höra av dig om du har lite tid bland dina upptagna dagar så vi kan ses =)

2009-03-10 @ 22:05:37
URL: http://rooosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0