Underbar helg

Helgen va roligast! Det va superkul med mina vänner från Värnamo! Vi fangirlade, såg massa videos, åt massa gott och pratade djupa saker och spelade massa memory!! Men tyvärr blev jag magsjuk båda kvällarna....men det va bättre under dagen....vad jobbigt att man ska bli det just den helgen! Men jag mår bättre nu....TACK tjejer för en underbar helg, jag hoppas vi kan ses om 2 veckor!!

Denna helgen blir det Malmö och Köpenhamn. CAN'T WAIT!! Vill se Josefine och vill äntligen shoppa fullt ut! Bara 4 dar kvaaar!! Och jag jobbar hela denna vecka med wwwiiiieee!!

Random grej: TVXQ kom ut med sin nya video SURVIVOR idag, guuuuuuuud så snygg videon är, för att inte tala om dansen i den! Asså se detta live kommer bli sdfghgfdsdfghjnhgfdfgh *dies*

Kommentarer
Postat av: Linda

Så tyypiskt att du blev sjuk den helgen! :( Men tur att du blev bättre!! TACK själv för den underbara helgen! <3333 :D

2009-02-26 @ 01:18:57
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0