Min februari månad

Ja trots allt så blir min februari månad en rolig en! Först och främst fick jag veta idag att jag har fått en vecka till förlängt på jobbet!! Ohhh det e så skööönt och kuuuul!! Så jag måste vila ut ordentligt i helgen!


Jaaa sen den 20-22 februari ska jag till mina vänner i Värnamo....förhoppningsvis följer Kiki och Mandy meeed! Annars åker jag själv, det blir kul vilket som!!!! OHH JAG LÄNGTAR!! Har saknat dom så mycket!

Sen den 27 februari ska jag till Malmö till min andra kompis Josefine!! Jag ska va där 3 dagar, och en av dom dagarna ska vi dra ner till Köpenhamn en heldag och bara shoppa, gå på ramen restaurang och sightseeing.....ohh längtaaar!! Gud så rolig månad det kommer bliiii~~~~

Sen kommer massa beställningar från yesasia och ebay och allt annat....väntar på min Boys Before Flowers Soundtrack!!

Ikväll ska jag iväg till campus till min koreanska kompis Pareum...jag ska bli bjuden på massa koreansk maaat~~~~mmmmm vad gott!!! Så det kommer bli massa skojsigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0